V kolikor boste imeli organizirano delo od doma tudi v letu 2021, vas obveščamo, da je prišlo do sprememb pri obveščanju Inšpektorata za delo.
Na podlagi Zakona o delovnih razmerjih je delodajalec o nameravanem organiziranju dela na domu, pred začetkom dela delavca, dolžan o tem obvestiti Inšpektorat RS za delo (IRSD).
Obvestilo o delu na domu mora po novem delodajalec na IRSD oddati preko portala SPOT (eVEM).
POMEMBNO: Delodajalcem, ki so v letu 2020 že obvestili Inšpektorat za delo o organiziranju dela na domu, in se obdobje, na katerega se je obvestilo nanašalo, še ni izteklo, ni treba ponovno poslati obvestila o delu na domu. Delodajalcem svetujemo, da v obvestilo vnesejo podatke za daljše časovno obdobje, tako da jim ne bo treba obrazca izpolnjevati vsak teden.
Splošno o delu na domu
Kot delo na domu šteje delo, ki ga delavec opravlja na svojem domu ali v prostorih po svoji izbiri, ki so zunaj delovnih prostorov delodajalca. Za delo na domu šteje tudi delo na daljavo, ki ga delavec opravlja z uporabo informacijske tehnologije.
S pogodbo o zaposlitvi se delodajalec in delavec lahko dogovorita, da bo delavec na domu opravljal delo, ki sodi v dejavnost delodajalca ali ki je potrebno za opravljanje dejavnosti delodajalca za celotno trajanje ali le del delovnega časa delavca.
Če delodajalec ne obvesti inšpektorata za delo o nameravanem organiziranju dela na domu, je predpisana globa, prav tako Zakon o delovnih razmerjih z vidika opravljanja dela na domu predvideva sankcije v primerih kršitev zagotavljanja varnih delovnih pogojev.
V kolikor bi želeli, da inšpektorat obvestimo mi, nas lahko kontaktirate: info@contall.si